maandag 31 maart 2008

Flickr, wordt vervolgd



Naast de slide show heb ik ook gespeeld met de fotobewerkingsprogramma's van Flickr.(zie voor de links ook mijn side bar). Zo heb ik van een foto van ons huis een patroon van gemaakt waar ik met quilten wel iets kan.

In de categorie "Onderweg" , dit keer niet lopend, maar luxe met de auto, kwam ik bijgaand "Schilderij" tegen. Ik ben dit soort schilderijen wel vaker tegengekomen en vind het een hele leuke manier om mensen attent te maken op iets wat je normaal niet opvalt en zeker niet wanneer je er, zoals ik, bijna iedere week een keer langs komt. Misschien zijn er wel meer Deventernaren die dit bekend voorkomt. Weet iemand hier iets meer over te zeggen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Anki,

Via de blog van Margeeth ben ik bij jou terecht gekomen. En vanuit de Andy Warhol's kom ik erachter dat ik je ook live ken! (een aantal jaren geleden hebben we samengewerkt aan de quilt voor de Hartkamp)


Deze fotolijst heeft te maken met de oude ophaalbrug. Omdat er over de brug veel zwaar vrachtverkeer rijdt, wil de gemeente deze vervangen door een vaste brug. De buurt is er natuurlijk op tegen dat het oude monument weg moet.

Ik kom vanaf nu vaker even bij je buurten!