dinsdag 1 april 2008

Beetje saaaaaaai

Het begon zo mooi vanmorgen,

drukke vogels, mooie zonsopgang, mooi zonlicht door de bomen. Maar het mocht niet zo blijven. Nadat mijn werktijd erop zat, stapte ik de deur uit en wat dacht je: regen! Tja, da's nou Nederland, het kan heel mooi beginnen en dan weer zo saaaaai eindigen. Het heeft de hele weg terug geregend, maar mijn hoofd is gelukkig droog gebleven. Ik dacht toch dat ik een afspraak met de kosmos had dat ik droog zou blijven tijdens mijn tochten van en naar het werk. Of zou ik een tijdelijk contract hebben gehad?
Vanmiddag met Diriwout nog even onze vorderingen (en problemen) doorgenomen en ik heb mijn Netvibes pagina weer bijgewerkt, die is nu behoorlijk overzichtelijk. Maar volgens mij gebruik ik nog maar een klein deel van de mogelijkheden hierop. De ontdekkingsreis gaat verder, misschien morgen met het volgende ding aan de gang. Eerst nog even wat resultaten van ding 6 en 7.

De verjaardagskaart is "opgepimpt"met Picnik en van de foto van het buffet van mij schoonzus heb ik een puzzel gemaakt, alleen nog informeren of ik dat ook inderdaad als puzzel kan laten afdrukken(?)

Geen opmerkingen: