zondag 17 augustus 2008

The Wall (in Nijverdal)


Ik loop dus iedere dag van huis naar werk en viceversa. En ik loop dus ook al zeker een half jaar langs het Henri Dunantplein in aanbouw. Dat In aanbouw zal nog wel twee jaar duren denk ik en omdat dat eigenlijk geen gezicht is (wij hebben deze zomer kunnen genieten van een prachtig "zwembad", waar helaas geen gebruik van kon worden gemaakt) is daar wat op bedacht. Tijdens de laatste z.g. Roefeldag hebben de leerlingen van de basisscholen in de gemeente Hellendoorn "schilderingen" mogen maken om het bouwproject wat op te fleuren. Dat lukt aardig gezien de borden die er nu geplaatst zijn:
Dit zijn slechts twee borden aan de oostkant van het plein. Er staan er daar al meer en ik hoop dat ze rondom het hele "zwembad" worden geplaatst. Ik heb gelezen dat er in september "nat" beton gestort gaat worden, dan hebben wij dus geen zwembad meer (echt niet meer want ook het buitenbad van het Ravijn is al dicht)

Geen opmerkingen: