maandag 9 juni 2008

Ding 20

Muziek, tja, zonder muziek is het maar niks. Maar er is zoveel!!!!!!!! En als je eenmal op Last.fm bezig bent, blijf je luisteren, kijken, nieuwe namen invullen en o ja, zou er ook nog wat van die en die zijn, mijn oude lp's, die ik nog niet heb omgezet in cd's. Tjonge, dat delen met anderen, nou ja, dat neem ik dan maar op de koop toe. (heb je het weer, daar ging het immers allemaal om). Ik ben een Beatles fan en houd van Country Music, maar dan wel de oude, de "echte" cojboj muziek.

Word ik vrolijk van of heel erg droef. Ben alleen niet zo'n mens wat de hele dag muziek luistert. Dus fanatiek zul je me hier nooit mee bezig zien. Wat een bibliotheek met dit ding moet? Ik zou het niet zo snel weten, misschien een soortgelijke site opzetten voor leners? Of misschien wel voor iedereen en dan weer via online reserveren of downloaden zorgen dat het publiek aan hen verbonden blijft? Maar als je heel veel muziek al zomaar voor niets en niemendal kunt beluisteren, downloaden, etc denk ik dat wij dit station voor de bibliotheken al gepasseerd zijn. Jammer, maar ik weet het ook niet anders. Ik heb in ieder geval een account aangemaakt en zal best met enige regelmaat op zoek gaan. Nou kwam ik via de site van Tammy Wynette toch ook op zoiets als last.fm (kijk maar bij Jango.com)

1 opmerking:

diriwout zei

Bij het beluisteren en rondneuzen op een site als Last Fm voel ik me net een klein kind in een snoepwinkel. Ook ik denk dan, wat doe ik eigenlijk nog met mijn oude Cd's. Alhoewel ik wel moet zeggen dat mijn collectie klassiek & blaasmuziek nog lang niet allemaal op Last FM is te vinden. Op Jango.com zelfs nul,nul resultaat. Maar voor de populairderemuziek is het een inderdaad een mooie zender.