zaterdag 26 april 2008

Ding 13 Kantoortoepassingen

Lijkt me echt wel handig, heb van Diriwout een "deeldocument" gekregen, waarvan ik me echt wel kan voorstellen dat het heel handig is. Zo zouden er meer kunnen zijn, je kunt agenda's met een groep gaan delen, mensen die, zoals ik een informatieblad maken voor een vereniging, kunnen hier ook baat bij hebben. Moet alleen iedereen het wel weer snappen. Ik zal eens proberen of dat lukt met mijn Vrouwen van Nu. Heb ook al een uitnodiging verstuurd aan mijn mede Quiltmutsen om een via Writeboard een gezamenlijk document te maken voor ons maandblad. Kijken of dat lukt. Verder heb ik uit andere hoek een uitnodiging gekregen om in een "Yahoo groep" te komen. Is net zoiets toch? Wij willen het gaan gebruiken om informatie uit te wisselen over de cursus Quilten Speciaal. Lijkt me dus ook wel handig. Heb trouwens ook geprobeerd om bij Lighthousje het document voor de PV te bekijken, niet gelukt, krijg een foutmelding. Ben ik de enige?

2 opmerkingen:

Lighthousje zei

Hoi Quiltmuts,
je bent zeker niet de enige...ik had een link naar de website van de PV gemaakt, maar dat is een pagina met een wachtwoord enzo, dus dat werkt schijnbaar niet, het document heb ik alleen aan de bestuursleden verzonden, kunnen we er mee "stoeien" :)
Jij schiet ook al lekker op met alle dingen zeg!!!
Fijn weekend en tot maandag

diriwout zei

Het maken van gezamenlijke documenten heeft zeker zijn voordelen. Door hier gezamenlijk aan te werken is een ieder er volgens mij ook veel meer bij betrokken. Meedoen binnen een Yahoo groep is volgens mij meer zoiets als instant messaging zoals windows live messenger.