vrijdag 23 mei 2008

You tube

Heb op YouTube rondgekeken en vond het fantastisch te zien op welke terreinen er zoal filmpjes te bekijken zijn. Maar ben natuurlijk ook vrijwel meteen gericht gaan zoeken naar filmpjes die betrekking hebben op mijn hobby: quilten. En ja hoor, informatie te over, alleen als ik op echt "vaktermen" ga zoeken komt er niet zoveel. Volgens mij omdat de tags te algemeen zijn, wanneer ik het heb over "applicatie", kan ik daar veel dingen mee bedoelen. Maar ik heb er toch één gevonden waarvan ik dacht dat ik die wel op mijn blog kon laten zien. Kijk maar...........

Mijn eerste poging, misschien krijg ik de smaak te pakken.

2 opmerkingen:

diriwout zei

Wanneer staat je eerste eigen filmpje online

Annefred zei

Heb nog geen goede camera, en ben geen filmer, bovendien denk ik dat mijn echtgenoot ook het geduld niet heeft om zo'n filmpje te maken. Weet jij iemand die kan helpen?