vrijdag 23 mei 2008

Ding 18 Library Thing



Leek me leuk om hier eens wat van mijn boeken op de zetten. Heb dus braaf een aantal titels handmatig zitten invoeren, omdat ik ze "niet kon vinden", maar bedacht dat het toch gemakkelijker moest kunnen. En jawel hoor, nadat ik ontdekt had dat ik bij de "verkeerde" uitgever zat (Bruna-Bol) heb ik eens Amazon aangeklikt en daar kwamen de boeken achtereenvolgens op mijn scherm. Geweldig! Nu ga ik nog ontdekken wie degenen zijn die dezelfde boeken hebben als ik (of die op hun verlanglijst hebben staan) je weet immers maar nooit. En dan denk ik dat ik mijn quiltvriendinnen maar eens uit ga nodigen. O ja, en voor wat betreft het werk: Wij hebben een kleine bibliotheek met trainers boeken, die gaan we denk ik maar eens op deze manier catalogiseren. Weten we tenminste in één oogopslag wat wij hebben. Misschien kan ik er ook wel ergens bijzetten wat uitgeleend is en aan wie. We zien het wel. Voor nu groet ik u. 't Is weekend en morgen is er weer een dag. Hoewel ik wel moeite heb mij van dit Ding los te scheuren.

Geen opmerkingen: