zondag 25 mei 2008

Ding 17, spelen in de zandbak van web toepassingen

Nadat ik op de link in het ding 17 bericht had gedrukt ging er weer zo'n beangstigende wereld voor mij open. Wat gebeurt er allemaal zonder dat ik er enig benul van heb, tja, ik kom er steeds meer achter dat ik steeds minder weet. Misschien is het goed dat de cursus op zijn einde loopt. Soms tolt het me echt in mijn hoofd en dan wil ik maar één ding: vakantie!!!! zonder web 2.0. Maar dat zal dus mooi niet lukken, nou ja voor de duur van de vakantie wel, maar ik zal toch wel gebruik blijven maken van deze toepassingen. Zo kwam ik dus na enig gezoek in de grote zandbak op http://www.wetpaint.comwaar ik het meteen weer gegrepen werd door het filpje over de uitleg. Ik heb toen maar de stoute schoenen aangetrokken en zelf een wetpaint wiki aangemaakt en zie hier: mijn "Quilters of the World" Wiki. Heb met veel moeite en gegoochel een foto geplaats, de indeling een beetje gewijzigd en aangepast aan wat ik dacht dat leuk was om van elkaar te weten. Ik heb alleen nog wat moeite met al die openheid, maar goed, dat is ook web 2.0. Ga in de loop van de week een aantal quiltvriendinnen op deze wiki attent maken en kijken of we er samen mee uit de voeten kunnen. Nog even een mooi plaatje zoeken voor dit onderwerp ( of wat ik afgelopen weekend nog tegenkwam) O ja, in het kader van hoe snel de wereld verandert: opa was het na veel geprobeer zat om het lampje van oma te repareren en bedacht dat het zo misschien ook wel kon:


1 opmerking:

diriwout zei

Vormgeving van je wiki ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de resultaten met de quiltvriendinnen. Hou me op de hoogte