zaterdag 31 juli 2010

A Biiiigggggg American and a Little Dutch Girl

Tja, en zo kwamen de heren voorrijden in de Biiigggg American: klaar voor het vissen (?) en het bbc'en (!). Het is soms zeer verrassend waar je kinderen hun sleuteltalent op botvieren en hoeveel plezier er van die gezichten straalt als alles gelukt is en het vehikel ook nog echt kan rijden! Zelfs pa heeft er plezier in. Sleutelen is ook iets van stukjes weer heel maken denk ik maar zo en dit is toch ook een echte oldtimer!
Mijn aktiviteiten op het gebied van quilten beperken zich op moment tot het doorpitten van de quilt voor Ann Ellis: de blokjes zijn op 1/4 " van de naad doorgestikt en in de effen roze blokjes quilt ik een kikkertje, omdat één van de eerste foto's die ik van Ann Ellis zag het bijschrift "kikkertje" had.
                                          En dan is daar natuurlijk ook nog de mandala, die vordert gestaag, maar niet spectaculair. Soms duurt het gewoon een hele poos voordat ik weer verder kan, dat is niet erg (zie Kaffe Fassett), maar soms wel een beetje frustrerend. Bovendien wordt hij nu zo groot dat het een hele tijd duurt voordat je weer een "ronde" verder bent. Maar ook dat hoort bij een mandala: geduld oefenen en doorzetten!

3 opmerkingen:

Wannabook zei

Wat een leuke vergelijking: auto's in elkaar sleutelen van stukjes en beetjes en quilten!

Anje zei

Oh ik heb er ook zo eentje.....gek van oude Citroëns. Ik pruts ook mijn lapjes en draadjes aan elkaar..... Maar de jouwe worden wel heeeel mooi.
Handwerkbewonderingsgroetjes, Anje.

stef zei

bedoelde je deze foto?
http://bliin.com/#item=p.72984
leuk anki! dank je wel voor de lieve attentie.
groet
sk