zaterdag 10 april 2010

Kleurrijk...................


Zie hier de voortgang van mijn driehoekjesproject. Ik heb nu dertien blokken, misschien ga ik er ook wel naar streven om 10 blokken per week af te krijgen. Ik zet met nadruk misschien, want ik ken mezelf......... Maar dit is in ieder geval het tastbare begin van het driehoekjesproject. Wederom in mijn meest geliefde kleuren. Ik had uitgerekend dat wanneer ik elke week 10 blokken maak, ik over een jaar 520 blokken zou hebben!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk vooruitzicht toch? De blokken zijn nu 10,5 cm. Als ze aan elkaar zitten zijn ze nog 9 cm, snel uitgerekend zou ik dan een quilt kunnen maken van 2.00 x 2.00 m, Met een mooie randstof erbij zou ik er een mooie bedquilt voor ons bed van 1.60 m x 2.00 m  van kunnen maken. En zo dromen we nog wel even door, maar ik denk dat een concreet plan wel stimuleert, dus...........op naar de nieuwe bedquilt.

O, en dan nog het volgende: ik ga meedoen aan de manifestatie Kunst &  Muziek van Kleurrijk Hellendoorn op 29 en 30 mei a.s. Ik moet nog even druk denken hoe ik dat ga vormgeven, maar ik vind dat wel een uitdaging. De promotie activiteiten zijn gestart, dus waarschijnlijk hoor of lees je hier binnenkort meer over.

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Anki,
Je driehoekjes worden mooi fleurig en je kunt rustig een limiet stellen hoor tien is prima te doen ! ! ! Kijk maar naar mij, ha, ha, ha. je hebt wel een beetje een stok achter de deur en het lukt een keer niet, jammer dan ! ! !
Fijn weekend tot dinsdag Hennie

Anoniem zei

Hoi Anki

Ben benieuwd wat het gaat worden enne wat een leuke bedde-quilt in wording.
Groetjes Annemieke.