zondag 5 oktober 2008

Surfing on the web


Nou, dat heb ik op deze regenachtige zondagmiddag wel gedaan en wat kwam ik weer veel tegen. Heb een blog aan mijn lijst toegevoegd en kwam van de een op de ander. Zo veel mooie dingen te zien, zoveel bezige vrouwen. Ik vind het geweldig! Ben op bezoek geweest in Amerika,in Zweden, in Italie
, Belgie, en Taiwan, dat red je nooit op een druilerige zondagmiddag in de werkelijke wereld. Ik had afgelopen vrijdag een gesprek met een collega, die actief is op Second World, voor mij is dit een Second World, al die aardige, bezige quiltladies zijn gewoon heel leuk om te volgen, van ze te leren en over hun wel en wee te lezen en natuurlijk op hun blogs te reageren.
Heb ik ook iets om met al deze ladies te delen: ja hoor bovenstaande quilt heb ik ca. 6 jaar geleden gemaakt. Ik weet dat zo precies omdat ik vandaag weer de uitnodiging voor de 6e tentoonstelling van Eigen Oogst in de bus kreeg. Deze quilt was de eerste quilt die ik daarvoor heb ingestuurd. Hij heet "Exchange" en hangt bij mijn collega's op het werk. Het is een applicatie met vier verschillende stoffen. Het "blok"(het 1/16 deel van de quilt) is eigen ontwerp en de uitdaging voor mij was om met deze beperking: 1 blok en vier stoffen een sprekende quilt te maken. Het free-motion quilten van deze quilt vond ik helemaal geweldig om te doen.

Geen opmerkingen: