woensdag 29 oktober 2008

Blauwe Brug


Tja, Blauwe Brug dat is de officiele naam van het nieuwe gemeenschappelijk facilitair bedrijf van de Rijnbrinkgroep. Gisteren bekend gemaakt en vandaag al weer oud nieuws omdat wij vanmorgen gehoord hebben dat de Probiblio grote interesse heeft in een samenwerking met de Rijnbrinkgroep. Het ene nieuws rolt over het andere heen en over ons, volgende week hebben wij een "normale" zeepkist. Who knows.............
Maar Blauwe Brug associeer ik ook met Blauwe Stad bij Groningen, blauwe luchten en blauw water waar ons land vol van is. En vandaar kwam ik weer op bovenstaande quilt, die ik ooit maakte omdat mijn moeder me zo'n mooie tegeltjeslap had gegeven en ik dus van delfts blauw, naar hollandse luchten, water en vliegende ganzen associeerde.
Waar een mensenhoofd niet heen kan springen, we kunnen binnen in ons hoofd de hele wereld rondreizen en we hoeven er geen stap voor te verzetten. Mooi toch zo'n brein!

1 opmerking:

Hennie zei

Leuke Quilt Anki volgens mij heb ik die nog nooit gezien. Erg mooi met die tegel stof.