zondag 26 oktober 2008

Herfstvakantie


Ben een paar dagen "weg" geweest. Nou ja, lekker thuis maar ook lekker weg. Samen in Twente rondgetoerd, de grens een beetje over, op bezoek bij familie, relax stoelen gekocht ( je wordt een dagje ouder he!), met vriendin en dochter bijgekletst en wonder boven wonder toch het lijstje afgewerkt dat al een tijdje in mijn hoofd zat. Nou ja, alleen het huis heeft niet die aandacht gekregen die het zou moeten hebben. Volgende week maar weer (blijft wel liggen, zeggen ze dan). Maar ben ook in Deventer bij Quiltshop 100 Rozen geweest en vond het heel leuk om met de eigenaresse te praten. Erg inspirerend te horen hoe sommige mensen hun leven op bepaalde momenten omgooien om dat te doen wat hun hart hen ingeeft! Ga zo door Jeltje en ik wens je heel veel succes! Ga met mijn quiltgroep overleggen of wij hier iets kunnen doen!.
Was voor Quilten Speciaal ook nog op zoek naar "structuren in de natuur" :

en heb wel wat gevonden op onze wandeling langs de Steile Oever bij Ommen

Heb trouwens ook nog wat garens gekocht bij Van Goor, op de markt in Zwolle, maar ze staan in heel veel plaatsen in Overijssel (website is in ontwikkeling, maar kijk maar eens op www.vangoorzelfmaakmode.nl Dit natuurlijk ook in het kader van Quilten Speciaal. Heb de collage's gemaakt en ga de komende weken achter het maschien om de structuren in beeld te krijgen. Als ik iets acceptabels heb geproduceerd zal ik het laten zien. (vind het nog wel moeilijk).
Tja, dan is de vakantie dus nu weer voorbij en ga ik morgen weer aan het werk. Morgen ook de vingerhoedententoonstelling afbreken in Vriezenveen. In december ga ik daar mijn Mandala's tentoonstellen!.

Geen opmerkingen: