zondag 28 oktober 2012

Af!


Hij is eindelijk af: mijn Funfeck-mandala. Erg leuk om te doen en alles met de hand, nou ja, het afwerkrandje heb ik met de machine gedaan. Deze mandala is nummer 4 in de serie, ik ben wel van plan om door te gaan met ronde quilts en ook met de mandala methode. Voor mij houdt dat een heerlijke vrijheid in. Ik werk niet met een ontwerp, maar laat de mandala ontstaan. Zoals ook met de geborduurde mandala's. 
Vijfhoekjes Mandala
Herfstmandala

De Cirkel is Rond



Een zomerzonsondergang
































En ook de driehoekjes quilt is af:







Op een dag heb ik echte namen voor deze twee quilts. De herfstvakantie is in ieder geval goed besteed! Op naar het volgende project. 

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Wouw wat schitterend
fijne dag groetjes Joke