zaterdag 9 juli 2011

Update driehoekjes



Om te laten zien hoe eerste idee-en kunnen veranderen de volgende foto's. Ergens vorig jaar ben ik begonnen met uit mijn bakken met "kleine restjes" driehoekjes aan elkaar te zetten. Omdat ik eerst de gele/oranje restjes bak heb gepakt leek het er in het begin op dat die kleur ook de hoofdkleur zou vormen. Maar al spittende door de verschillende kleurbakken, kwam er toch een ander beeld naar voren. Eigenlijk had ik nog wel veel verder kunnen gaan, de bakken zijn nog lang niet leeg, maar op een dag heb je er genoeg van, dan wil je de driehoekjes gaan samenvoegen en ben je benieuwd naar het resultaat. Dat is dus heel anders geworden dan ik in het begin gedacht had. Met al die verschillende driehoeksblokken vond ik blauw als tussenblok wel mooi. Zwart had ik al een paar keer toegepast, en creme is natuurlijk altijd goed, maar ook heel veilig. Nu dus blauw. Op dit moment is de bedoeling dat er een effen blauwe rand omheen komt en dat ik daarna nog even ga spelen met een randstof en kleine biesjes ertussen. Maar hoe dat zich ontwikkelt is ook weer onzeker. Voorlopig ben ik dus bijna klaar met alle driehoeks-en effen blokken aan elkaar te zetten. Wordt vervolgd! 


Hier had ik nog het creme idee
en hoofdkleur geel/oranje/rood 
Op de punt vond ik leuker. 
Dit was de eerste serie




6 opmerkingen:

Miny zei

Dat wordt leuk met die blauwe blokken er tussen, grappig dat het idee zomaar kan veranderen.
Ja als je in de stoffen bak gaat rommelen....
Tot dinsdag.

Groeten Miny

Guusje, zei

Dat wordt mooi en wat een mooi idee.

Gea zei

Het wordt erg mooi met de blauwe blokken er tussen! Nu ben ik sowieso gek van blauw, dus ik ben wel een beetje bevooroordeeld...
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Debby zei

Dat ziet er al heel mooi uit!
Leuk dat dit uit je stoffenbak komt.

Mascha zei

Wat mooi.
Groetjes Mascha

PASSIE FLOWER zei

verassend mooi, je krijgt een heel ander effect dan met de creme achtergrond, ik vind dit veel sprekender, groet Warna