maandag 8 februari 2010

Nog een "boekenlegger",

Hebben jullie dat nu ook? Nee eerst moet ik even iets anders zeggen, In ons huis woont nog een min of meer volwassen kind, min wanneer je wat voor hem mag doen en meer wanneer je je er vooral niet mee moet bemoeien. Nu heb ik een mooi atelier, de Lapjeskater, mijn terugtrekplek en een plek waar dus al mijn "rommel" m.b.t. quilten in opgeslagen is en daar hoort ook de computer bij (bloggen). Ik ben helemaal gek met dat atelier, vooral ook omdat ik daar alles wat ik nodig heb terug kan vinden..................nou niet dus, ik wilde vanavond een paar foto's van mijn fototoestel (o, dat heet digitale camera tegenwoordig) op de pc zetten en dan op dit blog plaatsen. Maar nu is het snoertje (kabeltje natuurlijk) weer weg............grrrrrrrrrr en hij is er nu ook niet, dus vragen kan ook niet. Nou ja, wat anders dan maar.

Ik heb nog een mooie boekenleggerquilt voor jullie: de beer uit het Yellowstone Park. Ik sleep dus overal waar ik kom een boekenlegger vandaan en deze komt uit het Yellowstone Park in de VS, meegenomen op onze reis in 2007. Nu was ik met die beer bezig en op de één of andere manier deed me dat beest denk ik aan een panda denken, ik had nog een paar eetstokjes en zo is deze combinatie dus tot stand gekomen. Gekke dingen kan een mens bedenken, hé?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Anki
Heerlijk die grote jongens!!
Maar weet je dat red work vergeten te bekijken, vorige week bij jou op de bee. Hele avond wilde ik je nog wat wilde vragen, nu ik dat red work weer zie weet ik het weer. Leek me leuk om in het echt te zien, maar goed volgende keer!!

Groeten Miny