zaterdag 14 maart 2020

En dan nu ................. het Bevrijdingsgilet

De Bevrijdingsschorten voor de gidsen van Museumboerderij Erve Hofman zijn bijna klaar, alleen nog wat borduurwerk. Maar ik heb nog zoooooooooo  veel lapjes, dat ik dacht: wat kan ik daar nog mee. Nou, dit dus: het Bevrijdingsgilet. Ik houd zelf niet van jurken en rokken, maar draag bijna altijd een broek. Misschien  is het ook leuk om op die broek een gilet in de trant van de bevrijdingsrokken / schorten te maken.

Hij is nog lang niet af, maar de eerste poging vind ik toch aardig geslaagd. Onderaan moeten nog de oranje driehoeken komen en het rugpand wordt neutraal. En omdat ik vanwege het Corona virus niet weg kan want alle evenementen en bijeenkomsten zijn afgelast, heb ik nu mooi de tijd en de energie om hiermee bezig te zijn.


1 opmerking: