zaterdag 20 september 2014

Work in progress

Zo even een voortgangsbericht, het lijkt alsof het werk stilligt, maar dat is niet zo. We gaan gestaag door met de projecten : 
Zoals de deken, deze is helemaal bij, de andere twee ook bijna, loop één weekje achter.
Heb een kleine variatie aangebracht en daarom is 'ie niet meer origineel. Het heeft lang geduurd dit keer
voordat ik het patroon niet meer helemaal volgde, maar ik was de nopjes zat en heb mijn eigen "nopjes-rijtjes"
bedacht 

De mandala is na een heeeeeeeele lange rustperiode ook weer verzekerd van aandacht. Het lukt weer
en ik heb de smaak weer te pakken. 

Dit was dus zo'n tussen projectje: tashangers van gehaakte rondjes met allerlei
strikjes en kralen, heel leuk om te doen. 


En tenslotte de deken voor Isabel. Is ook af en aan het dametje
overhandigd. Ze ligt er volgens mama al lekker onder TV te kijken.
(nou ja, niet met die warmte van de afgelopen dagen natuurlijk). 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke blogje! ik zag u via andere haaksters, mooi om hier te lezen...groetjes