donderdag 11 april 2013

Nieuwe quiltgroep

Een tijdje geleden kreeg ik een telefoontje met de vraag of ik weer quilt-les wilde geven. Nu heb ik dat jaren gedaan, maar door mijn baan was het niet goed mogelijk om veel les te geven. Zaken veranderen en dan komen nieuwe dingen op het juiste moment  op je pad, daarom ben ik op de vraag ingegaan en hebben we inmiddels twee bee's gehad. En dit zijn de eerste resultaten: 

De opdracht was om een blok te tekenen op het formaat 40 x 40 cm, daarvan mallen te maken, stof te knippen en het blok in elkaar te zetten. De resultaten zijn erg verschillend en dat laat meteen mooi zien wat kleuren en stofmotieven doen. Omdat 40 x 40 cm vrij groot is voor een blok in een sampler, hebben wij besloten om van dit blok een kussenhoes te maken, waarop we ook eerst gaan oefenen met quilten. 



Wordt dus vervolgd. 

Geen opmerkingen: