zaterdag 23 februari 2013

Free form haken en breien



Een paar weken geleden kwam ik via Pinterest het z.g. free form haken en breien tegen. Het leek me geweldig leuk om te proberenn  zie hier mijn eerste pogingen. Gemaakt van de restjes garen die ik nog had van het breien van de kerstballen en paaseieren van Arne en Carlos. Het is echt leuk om te doen, je bent nergens aan gebonden, je haakt en breit er maar op los. Voor zo'n chaoot als ik geweldig! En iedereen kan het, je hoeft echt geen ervaren brei STER of haak STER te zijn. Kijk maar eens op het onderste filmpje 







                                     
Bekijk dit filmpje maar eens en ga er mee aan de slag:
verslavend!!!!!!!!

1 opmerking:

MulticoloredPieces zei

Hi, Annefred. So cooooool, your free form crochet. Lots of fun. I almost pulled out my crochet hooks!
best, nadia