woensdag 19 mei 2021

Het wil maar geen lente worden...............................

Dit jaar zet de lente laat door, niet zozeer het zonnetje dat z'n best niet doet, maar meer de temperatuur. Ik heb nog steeds het winterdek op mijn bed. In onze tuin doen de plantjes hun best en zelfs de nieuwe beukenhaag begint uit te lopen. Mijn productiviteit heeft er gelukkig niet onder te lijden. Kijk maar:
BKLGRQuilt 7/21
BKLGRQuilt 8/21
































BKLRGQuilt 9/21



Het project Stitch Meditations heb ik afgesloten en van de 9 SM's heb ik één quilt gemaakt:





Vervolgens is de Tovertuin nog steeds in ontwikkeling: 

Opdracht 6, een kromme lijn, blok van 30 x 30 cm

Opdracht 7a: blok van 20x20

Opdracht 7b: blok van 20 x 20 cm

Opdracht 8: applicatie- e/o borduurblok van 20 x 30 cm 


Opdracht 9: Molen linksdraaiend





Opdracht 9: Molen, rechtsdraaiend



Wachtend op beter weer en meer "vrijheid" komen we zo de dagen wel door!


Geen opmerkingen: