maandag 3 februari 2014

Crochet Along 2014 en Handwerkcafé

Ik ben ook overstag: eerst dacht ik wat moet ik nou met zo'n randjesdeken? Iedere week een randje, dat wordt op den duur weer het heilige moeten. Maar ik vind het geloof ik toch wel leuk. Ben nog een beetje voorzichtig, maar heb al wel een plannetje. Ik ga er gewoon twee maken (ja, ja, dat wordt dubbel stress straks) één voor het jochie en één voor het meissie. Dan heb ik aan het eind van het jaar twee leuke dekens af. Je kunt alles toch in je eigen tempo doen, allemaal via het blog van De Creatieve Wereld van Terry  , dus we gaan er maar voor: 


Deze is dus voor Lucas

en deze voor Isabel



O ja, morgen, dinsdag 4 februari is er weer Handwerkcafé  Misschien een idee om, als je in de buurt woont, je eigen Crochet Along even te komen showen of er verder aan te haken?

2 opmerkingen:

Miny zei

Haha ik dacht al waar blijf je, hartstikke leuk toch voor je kleinkinderen. Mooie kleuren heb je uitgezocht.

Groet Miny

Willy zei

Leuk en nog wel 2 keer, mooi!