zaterdag 18 januari 2014

Winterslaap en Handwerkcafé

Ja, ik heb misschien wel Winterslaap gehouden op het blog, maar toch niet echt in de werkelijke wereld, kijk maar:
De Kerstboom voor mijn ma,
gemaakt tijdens een workshop bij Marein 

Ik heb de viltdozen bij de Action ontdekt en improviseer er
heerlijk op los, lekker simpel borduren, maar wel weer oefenen
met de steken en frunniken met vilt


Uit het boek van Arne en Carlos deze tochtrol, ook voor mij
oefenen met de inbrei / fair isle / noors breien techniek

Zo ziet de doos er dus van een andere kant bekeken uit

Dit uiltje heeft mijn hart gestolen, de eerste doos en nu
is het einde een beetje zoek. 

Dittie Dit voor Lucas en Isabel

De andere kant van de doos

En ja, toch ook nog iets van quiltwerk, "something old, something new,
something borrowed, something.......green" dus. 

De borduurdelen zijn uit de erfenis

En dan nog even dit: a.s. dinsdagavond is er weer handwerkcafé bij de Gulle Goedzak, Dorpsstraat in Hellendoorn. We beginnen om 20.00 uur en je kunt je eigen handwerk meenemen. Hopelijk tot dinsdag!

5 opmerkingen:

Miny zei

Leuk Anki dat je even de resultaten laat zien, want het duurt weer even voor bij jou zijn. Succes dinsdag!

Groet Miny

Bernardine zei

Wat een leuke maaksels weer!
Vooral de kerstboom en Dikkie Dik zijn mijn favorieten ;-)

Hennie zei

Je hebt niet stil gezeten, mooie werkjes allemaal Anki !
Veel plezier dinsdag !

Fijn weekend Hennie.

annemieke zei

Mooi geworden de kerstboom en veel plezier a.s dinsdag..

Guusje, zei

Wat mooi allemaal.