dinsdag 25 mei 2010

Pinksterzonnetje


Een goede week later en de natuur laat zich nu echt uitbundig zien: veel bloeiende brem, rododendrons, kastanjebomen, wegbermen en zelfs mijn potten achter het huis zien er prachtig uit. Omdat het zulk mooi weer was hebben wij ook een prachtige Pinksterrit met onze MG'tjes gehad. Wij hebben wederom de omgeving van Markelo, Rijssen en Holten "onveilig" gemaakt met onze bonte stoet, maar dit keer vanuit andere windrichtingen. Nederland is mooi, zelfs met het motorgeronk van die oude auto's.

Zaterdag heb ik het atelier opgeschoond voor Kleurrijk Hellendoorn. Kwam natuurlijk weer van alles tegen, heb moeten sorteren en afscheid moeten nemen van zaken en andere dingen tijdelijk een ander plekje gegeven. Heb ook nog iets aan quilten kunnen doen: siggiesquilt wat meer gequilt:

Tenslotte heb ik weer een stukje aan de mandala toegevoegd, vind hem zelf nu spannender worden :


Ik hoop dat het weer komend weekend net zo meezit als het afgelopen weekend, ik vind het wel erg spannend hoe Kleurrijk Hellendoorn vorm zal krijgen.

Geen opmerkingen: