donderdag 14 januari 2010

Erfgoed

Mijn pa en ma gaan verhuizen naar een aanleunappartement en in dat kader is mijn ma al druk aan het opruimen geweest. Zo heeft ze mij enige tijd geleden wat textielgoed gegeven "misschien kan jij er nog wat mee". Misschien.............. maar weggooien kan ik het niet. Als ik die steekjes zie dan moet ik denken aan degene die daar mee bezig geweest is, misschien voor een uitzet, misschien voor school? Ik weet het niet, maar bij de oude vodden kan ik het niet doen. Redwork van volgens mij toch zeker 70 jaar geleden.

2 opmerkingen:

Miny zei

Hallo Anki,

Leuk dat je weer blogt, neem dat redwork dinsdag even mee.

Groeten Miny

Monica zei

Leuk dat jij bij mij langs bent geweest, ik reageer wel bij een heel 'oudje' van jou, maar die redworks vind ik altijd zo leuk, ik heb van die servetzakjes verzameld en van mijn familie een hele serie (nieuw gemaakte)gekregen, deze staan op mijn weblog bij borduren (of familie). Het geborduurde zakdoekje is ook ontzettend leuk. Nooit wegdoen hoor! groetjes